Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Säg att du har haft dåligt omdöme

33 grader och sol, jag hade varit ute och promenerat en del men inte ätit eller druckit något på hela dagen. Tyckte att det var en bra idé att gå och ge blod under sen eftermiddag, trots att jag visste att jag är känslig 🤦‍♀️

Lärde mig iallafall två saker: 1. Om man svimmar på tunnelbanan är det ingen som erbjuder en en sittplats 2. Det är jäkligt svårt att spy i papperskorgar med fasta lock 😂

Vilken marginal :D Tror min man skulle kunna vara likadan, "Bebis skulle ju komma X datum!" 😅
Jag drog fram allt, precis allt, ur sadelkamaren och smörjde upp det kvällen innan beräknat datum. På natten sen satte det igång, så jag tror att det är ett vinnande koncept.

Angående skorna så upptäckte jag att det var lite svårt att andas när man stod dubbelvikt som höggravid. Men det löste sig pga snäll häst och bra lungor.

Liknande trådar

Kropp&Själ Igår skulle jag ha haft en Skype-date med en av mina bästa vänner. Jag vaknade dock helt på fel sida och känslan av hopplöshet som...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 281
Kropp&Själ Hej! Om någon har på något sätt fått sin blefarit under kontroll, snälla skriv här! Är rätt desperat. Har haft problem med blefarit...
Svar
1
· Visningar
213
Hundhälsa Hej, Jag behöver råd angående min border collie som har världens känsligaste mage 😭 Han är 5 år, och har ibland fått riktigt dålig...
Svar
6
· Visningar
619
Kropp&Själ Är det någon här inne som gjort LASEK eller LASIK. Jag har haft glasögon och linser i hela mitt liv men nu börjar det blir jobbigt. Jag...
Svar
16
· Visningar
741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skriva av sig
  • Vad gör vi del CXXXI
  • Jobb där man rör på sig

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar