Säg att du har haft dåligt omdöme

33 grader och sol, jag hade varit ute och promenerat en del men inte ätit eller druckit något på hela dagen. Tyckte att det var en bra idé att gå och ge blod under sen eftermiddag, trots att jag visste att jag är känslig 🤦‍♀️

Lärde mig iallafall två saker: 1. Om man svimmar på tunnelbanan är det ingen som erbjuder en en sittplats 2. Det är jäkligt svårt att spy i papperskorgar med fasta lock 😂
 
Vilken marginal :D Tror min man skulle kunna vara likadan, "Bebis skulle ju komma X datum!" 😅
Jag drog fram allt, precis allt, ur sadelkamaren och smörjde upp det kvällen innan beräknat datum. På natten sen satte det igång, så jag tror att det är ett vinnande koncept.

Angående skorna så upptäckte jag att det var lite svårt att andas när man stod dubbelvikt som höggravid. Men det löste sig pga snäll häst och bra lungor.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 743
Senast: Migo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 166
Senast: kubikmeter
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 140
Senast: hollypolly
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp