Säg att du har haft dåligt omdöme

”Jag släpper en ljudlös fis i sadeln, då jag ändå är ensam i skogen.”

Nej, den blev inte ljudlös och nej, min häst var inte med på noterna. Vi kom hem lite snabbare än planerat...

Denna;

”jag ska bara ta av mig tröjan när jag springer på löpbandet” såatte...
 
Sonen är född söndag förmiddag.
Lånade mammas bil som fick motorhaveri en mil från BB så vi liftade in sista biten

Låter som när min storebror föddes, de var ute i stugan och fick gasa hemåt. Bilen pajade en bit utanför Roslagstull, de får promenera in mot stan och mamma hänger över gångräcket i värkar. De tar tunnelbanan till Skanstull, byter till buss till Södersjukhuset. Jag frågade varför de inte tog en taxi och fick svaret "Vi hade inga pengar" :heart🥺😅

Så jag slänger in en från henne i tråden: Blev på smällen som 21-åring. Men det blev ju fint det med :D:heart
 
Samma kategori men sagt av sambon
"Första barnet kommer alltid sent, så jag plockar isär motorn till bilen och lämnar in toppen för planing. Får ju tillbaka den på måndag och bebis ska ju komma tidigast på onsdag så det är lugnt"
Första barnet: Det är ju en hel vecka kvar; inget problem att pappan reser iväg över halva landet. Han skulle ju ändå bara vara borta ett dygn. Bebis väckte mig morronen därpå och sa att det var dags nu. Hej hopp.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 744
Senast: Migo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 183
Senast: kubikmeter
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: hollypolly
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp