Säg att du har haft dåligt omdöme

"Hm, korken på proseccoflaskan går inte upp. Våld fungerar säkert!"

(Kan inte ens skylla på att jag var ung och dum. Eller jag var iofs yngre i fredags än jag är idag... :angel: )
Visa bifogad fil 71322
Det jag alltid har sagt, att öppna bubbelflaskor är livsfarligt! Ärligt kan jag säga att fler Än en gång stått med hög puls lite gråt i halsen tittandes på den där lilla flaskan med bubbel som jag så gärna velat ha som kompis i badkaret( själva drycken alltså) under ensamma kvällar på ett hotellrum. :o
 
Men verkligen, mår dåligt bara jag tänker på det. Vi hade dessutom festat till morgontimmarna varje dag de föregående 8 dagarna också. Men sista kvällen skulle man Passa På.

Nu känner jag mig bakis efter 2 glas vin, speciellt om jag stannat uppe till efter midnatt. 😂

Ja, jag har en helg varje månad jag kan festa till på fredagen eller lördagen, för jag är ledig enda tills onsdag veckan efter så då kan jag vara ganska säker på att jag mår okej när det är dags att börja jobba igen. 🙈😅

Skulle mycket till om jag skulle festa en lördag när jag jobbar måndagen efter. :nailbiting:
 
Det jag alltid har sagt, att öppna bubbelflaskor är livsfarligt! Ärligt kan jag säga att fler Än en gång stått med hög puls lite gråt i halsen tittandes på den där lilla flaskan med bubbel som jag så gärna velat ha som kompis i badkaret( själva drycken alltså) under ensamma kvällar på ett hotellrum. :o
Öppnar man en flaska som man SKA göra är det nog ofarligt. När man använder våld och skiten svarar med att explodera får man nog skylla sig själv :laugh:
 
På roadtrip i Kanada:

”Äh, på just det här stället [insert populärt turistmål] behöver vi inte boka hotell, vi tar det som det kommer!”

”Det tar inte mer än 45 minuter att köra dit!”

Flera timmar senare, klockan är 22 och varenda hotell och vandrarhem är fullbokat. Vi förberedde oss på att sova i bilen men 22:30 fick jag tag på ett B&B som hade ett rum med delfintapeter, taget! :up:
 
Det jag alltid har sagt, att öppna bubbelflaskor är livsfarligt! Ärligt kan jag säga att fler Än en gång stått med hög puls lite gråt i halsen tittandes på den där lilla flaskan med bubbel som jag så gärna velat ha som kompis i badkaret( själva drycken alltså) under ensamma kvällar på ett hotellrum. :o
Lägg en handduk över efter att du lossat grimman. Iofs stack senaste korken redan innan grimman var helt loss...Mitt sällskap har ännu inte sett märket i taket
 
Det jag alltid har sagt, att öppna bubbelflaskor är livsfarligt! Ärligt kan jag säga att fler Än en gång stått med hög puls lite gråt i halsen tittandes på den där lilla flaskan med bubbel som jag så gärna velat ha som kompis i badkaret( själva drycken alltså) under ensamma kvällar på ett hotellrum. :o
Då kan jag glädja dig med att de flesta småflaskor i bubbelvärlden är försedda med skruvkork i plast, åtminstone de jag stött på!
 
-jo men visst kan du och dina kompisar har champagnefrukost hemma hos oss till studenten
- jaha hela klassen på 30? Ja det löser sig väl.
- ni springer ut klockan 10 och ska alltså ha frukosten hos oss kl 06:00?
Jag borde nog sova snart 🙄
 
Hade börjat springa i barfotaskor, var jätteduktig och sprang korta korta sträckor för att vänja kroppen. Sen skulle jag testa femkilometersslingan för första gången, och nånstans ute i skogen tar en tjej rygg på mig. När det är 500 meter kvar ökar hon tempot bakom mig, och då tjurnar jag till. Har hon haft mig som hare på löprundan så 👹 heller att hon ska springa om mig nu. Jag höll undan i högre tempo, men sen tog det några veckor innan muskelbristningen jag fick i ena vaden läkt ihop 🤦

Ja, och han jag gifte mig med. Lyckligt skild nu!
 
Våga vägra karta o gps. Borde väl liksom funka att köra i rätt väderstreck. 2 timmar till Ullared från Svenljunga...ska ta ungefär 45 min. Jag var inte alls bekant med området. Tänker sen att det fanns en annan rutt hem som jag åkt med syrran 18 år tidigare. Ullared till Skövde...4,5 timmar. Gu va mycket småvägar det finns. När jag väl tagit mig till Borås så kollade jag faktiskt kartan. Lyckas ändå hamna i Ulricehamn. Var inte det jag tänkt mig. Men då kunde jag faktiskt vägen hem sedan.
 
"Oj, sen till festen, bäst att komma ikapp!"

:meh:
Åh, en klassiker, vi pratade om det senast i helgen. *swoooosch* brukar det låta när man inte bara hunnit ikapp, utan även kört om alla andra :D

På ämnet. Jag hade öldrickartävling... med mig själv, på en fest. Det räckte inte med att bara halsa ett stop, jag skulle ju även visa åt de som inte sett mig halsa det hur det gick till. :meh::D🤢
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 794
Senast: Migo
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 303
Senast: kubikmeter
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: hollypolly
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp