Säkerhetsväst

Selmabe

Trådstartare
Hej!
Jag har ett jättestort problem, jag letar och letar efter en skön säkerhetsväst, men det verkar helt omöjligt att hitta någon. För tillfället har jag en riders company väst, men jag tkr att den är klumpig eftersom det är den modellen med spännen på axlarna :/ jag tävlar inte inom ridningen för det har aldrig intresserat mig, men jag vill gärna använda säkerhetsväst när jag hoppar och rider ut. Kan ni hjälpa mig med Vilken västar som är sköna.
Jag har kollat en del på en ny väst som heter komperdell. Men även Tipperary verkar skön :)
 
Sv: Säkerhetsväst

Jag har Racesafe, den är skön att ha på sig tycker jag. Vissa sadlar har jag märkt att bakdelen slår i, men inte alla. Är nog lite olika. Jag har aldrig haft väst förut utan börjat på senaste tiden och den stör mig inte alls faktiskt :)
Jag är vuxen men har XL-storleken för barn, dvs blev lite billigare :D
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Kristall10
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 986
Senast: Magiana
·
Utrustning Jag använder nästan aldrig säkerhetsväst längre (:o) av den enkla anledningen att jag inte riktigt trivs i den.Jag har alltid haft...
Svar
7
· Visningar
1 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp