Sälja gammal guldring?

Sv: Sälja gammal guldring?

Kollat med Guldsmeden, och nej, diamanterna (ja det var visst en del såna...) får jag inget för:(....

Är det dumt att strunta i dom, eller har dom något värde???

Hos affären skulle jag få 170:-/g, kikar jag på nätföretagen ska jag få 280:-....

Hos affären tar dom ur stenarna, men frågan är om deras värde är såå stort???

Lägg ut bild!
Pm:a gärna om stenarna, storlek etc, min mamma ska laga en ring som tappat stenar, om du är intresserad av att sälja dem. Gärna vad du vill ha också.
 
Sv: Sälja gammal guldring?

Valde en juvelerarfirma i Stockholm, som även värderar diamanter;)

De ringde upp innan jag ens sett att de fått brevet, och, hör och häpna, ringen var tillverkad hos dem!!!:D

Snacka om sammanträffande!!!!

Fick mer än vad jag hoppats på, så jag är väldigt glad!:)

Hade jag sålt till firman här i stan hade jag missat ca 1000:-.....:p
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 015
Senast: Sirap
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 988
Senast: Mabuse
·
Hemmet Nu vänder jag mig till allvetande Buke igen. :up: Jag har en servis som jag fått i gåva genom åren som jag aldrig använt som bara står...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp