Sälja till Polisen eller försvarsmakten

Jeps

Trådstartare
Är det någon som sålt sin häst till polisen eller försvarsmakten och vet hur på ett ungefär vad de betalar för hästarna?
Jag har en som skulle vara intressant att visa på visningsdagarna, men vill gärna veta om de betalar så det är värt att åka dit.
 
Min vän sålde sin för några år sedan och fick bra betalt /marknadsvärdet på hästen.

Så jag kan inte säga exakt men det var inte dåligt på något sätt :)
 
Jag har, till polisen. De betalade vad jag begärde i annonsen de ringde på = marknadsvärdet.

Bra och tydliga att göra affärer med. Vill dock ha på prov innan. Min var där ca 2 månader på prov.
 
Jag har, till polisen. De betalade vad jag begärde i annonsen de ringde på = marknadsvärdet.

Bra och tydliga att göra affärer med. Vill dock ha på prov innan. Min var där ca 2 månader på prov.
Det är ett av de få tillfällen jag skulle kunna tänka mig att lämna på prov till.
Han jag pratade med tyckte att hästen kunde vara intressant både för polisen, ridskolan Strömsholm och högvakten. Är nog för liten för hovstallet dock.
 
Min uppfattning är att budget brukar ligga på ca 150 tkr, men förhandlingsbart för rätt häst.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 229
Senast: gulakatten
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
595
Senast: valy
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 943
Senast: nexxa
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 018
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kön kattungar
  • Kattbilder #9
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp