Sämsta julklappen?

tanten

Trådstartare
För att komma i den rätta julstämningen så startar jag en julklappstråd :D :D :D

Vilken är den allra sämsta, knasigase eller mest missriktade eller udda julklapp ni fått, eller gett?

Jag kan börja med att bidra med det mina då blivande svärföräldrar gav mig den första julen jag besökte dem.
En (1) biocheck.
 
10 år gammal. Första och enda året jag fick julklapp av min ena förälder, hade träffat föräldern för första gången samma år och kanske något tillfälle till. Fick en vhs där min nyfödda halvbror blir ammad. Ett jättebröst upptog hela bildskärmen och så ett skrynkligt spädbarn. Hade ingen relation med vår gemensamma förälder och eh, det blev ingen relation efter heller.

Förstår förälderns tanke nu såhär 20 år senare men helt ärligt hade en valfri målarbok från närmaste mataffär varit en bättre julklapp om det nu skulle vara nån julklapp alls.
 
Jo de flesta blir nog de 😂🤷🏻‍♀️ men jätte svårt när de kommer direkt från slakteri tycker de luktar kossa mu när man steker 🤢 Så de åkte ut lika fort som sagt och någon annan blev ju glad 😂

Fair enough! :D Mina föräldrar brukar packa ned så mycket fruset älgkött de kan komma undan med varje gång de besöker, de köper en hel eller halv älg varje år.
Och ja, du skickade ju vidare köttlyckan! :heart
 
För att komma i den rätta julstämningen så startar jag en julklappstråd :D :D :D

Vilken är den allra sämsta, knasigase eller mest missriktade eller udda julklapp ni fått, eller gett?

Jag kan börja med att bidra med det mina då blivande svärföräldrar gav mig den första julen jag besökte dem.
En (1) biocheck.

Ronny och Ragges Pöka spel....Av farmor. När jag var kanske 8-10 år? Förstår än i dag inte vad det spelet gick ut på egentligen?:rofl:
 
84B6CB05-3320-4030-97AF-E659DFA0E5A6.png

Var jag förvirrad innan så är det inget mot vad jag är nu...🙈🤣 FARMOR!!!!:o
 
För att komma i den rätta julstämningen så startar jag en julklappstråd :D :D :D

Vilken är den allra sämsta, knasigase eller mest missriktade eller udda julklapp ni fått, eller gett?

Jag kan börja med att bidra med det mina då blivande svärföräldrar gav mig den första julen jag besökte dem.
En (1) biocheck.

Jag har nog gett bort en (1) biocheck flera gånger. Fått också. :). Visserligen kanske mest som ungdom. Men har läst tidigare att folk tycker det är konstigt....
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 574
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp