Safari hänger sig i iphonen

Rosett

Trådstartare
Ibland fryser sidan och den reagerar inte när jag touchar skärmen. Måste då trycka på hemknappen och sen starta safari igen, med resultat att den oftast öppnar Facebook men fortfarande inte reagerar på touch. Trycker på hemknappen igen och sen startar om safari, då öppnas någon sida som jag varit in på tidigare. Sen funkar det ett tag. Oftast verkar problemet uppstå när jag ska radera något jag skrivit så vågar knappt röra den knappen.
Nån som vet vad som kan vara fel? Det händer på buke och Facebook. Minns inte om det hänt på andra sidor.
 
Steg 1: Gå in på Applestore och kolla om det finns uppdateringar till programmen, det kan lösa en del. Kanske även att det finns ouppdaterad programvara?

Det kan även vara det motsatta, att problemen uppstått med någon ny uppdatering? I så fall är det troligtvis bara att vänta på nästa, där de buggarna förhoppningsvis är åtgärdade.

Är det inget av ovanstående skulle jag ominstallera programmen och hoppas att det löser sig av det.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Kropp & Själ Buke kan ju ALLT så jag tänkte försöka hitta input här även i denna fråga. Jag har ett yrke där man står och går mycket, sällan under...
Svar
3
· Visningar
993
IT & mobiler Nu alla som kan mer än mig när det kommer till mobiltelefoner (vilket nästan borde vara varenda människa på forumet), jag behöver hjälp...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: BobberiBoo
·
IT & mobiler Sitter här med gråten i halsen då jag inte får min iPhone att fungera. Ska försöka sammanfatta vad som hänt och vad jag försökt göra...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp