Såhär blev det

Passar väl honom nu,inte svårare än så :)
Jo, fast trodde det skulle dröja. Helt neutralt vänskapligt liksom.

Hans snapscore går dock upp så ställt in mig helt på att han träffat nån annan och ”artighetskriver” till mig. Iaf hjälper det mig att tänka att han har det. Även om han ju skulle kunnat snapa med vem som helst.
 
Nu hörde han av sig 😳 Ödet… inte ens svarat.
:D Jag brukar säga att något är ödet när jag har funderat på att köpa en vara men inte är helt säker, och så finns det bara en kvar i hyllan. "Det är ödet", bestämmer jag och så tar jag den. Med betoning på bestämmer.
 
Jo, fast trodde det skulle dröja. Helt neutralt vänskapligt liksom.

Hans snapscore går dock upp så ställt in mig helt på att han träffat nån annan och ”artighetskriver” till mig. Iaf hjälper det mig att tänka att han har det. Även om han ju skulle kunnat snapa med vem som helst.
Jag svarade ett helt gäng bekanta idag som skrivit till mig förra helgen och ännu längre bak. Jag bryr mig om att svara dom när jag har tid men glömmer även ofta bort att svara och kommer på det först när jag sätter mig och bläddrar.
Tänker att din nog har dig på samma nivå numera? Just bekant som han bryr sig om men inte prioriterar som om ni varit i ett förhållande?

Är väl inte så konstigt att han hör av sig ibland om han vill fortsätta er vänskap :)
 
Tror mer han ”artighetsskriver”, å andra sidan så..varför ens skriva då. Han har ju visat att han kan ha långa uppehåll och skita i mig. Jaja…
Varför tror du att han artighetsskriver idag, när du beskriver att du och din psykolog sett att han manipulerat i kontakten hittills? Är det inte mer sannolikt, utifrån vad du kommit till insikt om att han fortsätter med just vad han gjort hela tiden? Verkar jättekonstigt att han skulle släppa det för att artighetsprata nu. Nu när det har gått såpass mycket tid att du liiitegrand börjar hitta din egen syn och kompass igen. Låter för mig mer som han gör precis vad han gjort hittills: on-offar dig. Var rädd om dig.
 
Haha, jag är den enda som inte trott det 😂 Åtminstone inte på lång tid
Om det var han som skrev tråden på Föräldraliv känns det inte alls konstigt att han hörde av sig? Han skrev där att han eventuellt ville ha kontakt med dig i framtiden. Dessutom är det ett tämligen vanligt beteende att höra av sig oftare när den andra börjar tappa intresset. Speciellt vanligt bland de som manipulerar skulle jag tro.

Jag tolkar det som att han vill ha dig när det passar honom och då ska du vara kåt, glad och tacksam liksom. I övrigt vill han inte ha kontakt.
 
Om det var han som skrev tråden på Föräldraliv känns det inte alls konstigt att han hörde av sig? Han skrev där att han eventuellt ville ha kontakt med dig i framtiden. Dessutom är det ett tämligen vanligt beteende att höra av sig oftare när den andra börjar tappa intresset. Speciellt vanligt bland de som manipulerar skulle jag tro.

Jag tolkar det som att han vill ha dig när det passar honom och då ska du vara kåt, glad och tacksam liksom. I övrigt vill han inte ha kontakt.
Märklig man, han kunde ju skita i att höra av dig till mig på veckor. Nu är det typ ”socialprat”, inget gulligt
 
Han har förmodligen inte själv någon plan eller analys kring varför han skriver till dig och när så jag hoppas du kan lägga ner det här snart :)
 
Ja, jag var liksom inte redo riktigt för detta.

Vilket va anledningen till att jag sa till dig att plocka bort honom. Du skrev att du inte bryr dig längre men du har ändå stenkoll på när han skrev senast, vad han skriver, vilken "ton" han har, hur länge det går mellan varje kontakt. Det är uppenbart att du är inne i en spiral med där här människan som inte är sund. Han kommer fortsätta sålänge han har möjlighet att fortsätta. Det handlar inte om att blocka honom för att vara elak utan för att ge dig själv en chans att faktiskt gå vidare utan att du kan kolla varje detalj konstant.
 
Vilket va anledningen till att jag sa till dig att plocka bort honom. Du skrev att du inte bryr dig längre men du har ändå stenkoll på när han skrev senast, vad han skriver, vilken "ton" han har, hur länge det går mellan varje kontakt. Det är uppenbart att du är inne i en spiral med där här människan som inte är sund. Han kommer fortsätta sålänge han har möjlighet att fortsätta. Det handlar inte om att blocka honom för att vara elak utan för att ge dig själv en chans att faktiskt gå vidare utan att du kan kolla varje detalj konstant.

Till och med hans snap score :arghh: Kan du inte se själv att det fixering på en absurd nivå @Unhappy?
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 757
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Stefffie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 075
Senast: Whoever
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 088
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp