Saker vi är nöjda eller tacksamma över

Jag är väldigt nöjd och tacksam över att få uppleva en arbetsplats utan tärande konflikter och gnäll, enbart kollegor som stöttar, hjälper och höjer varandra. Ingen snackar skit om någon annan, ingen gör sig märkvärdig, ingen lastar över sina egna arbetsuppgifter på andra, kanslistödet är föredömligt och friktionsfritt, cheferna är trevliga, prestigelösa och lättsamma.

Njuter så länge det varar men är medveten om att detta är en undantagssituation från ett normalläge där ovanstående brister i större eller mindre mån.
 
Att bo här, vara ute med små kompisar och se att det kommit bebisar i hjort-flocken på ängen bredvid huset. 😍
3935CA57-0971-41A1-ACA5-ABBAD7316E8C.jpeg
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 522
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 070
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 104
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Höll på att skriva detta i uppdateringstråden men det blev så långt att det hör nog bättre till en egen tråd: Lilla Pucken då :( inte...
Svar
10
· Visningar
2 392
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Sätta upp gammal tapet?
  • Den siarlösa ulvleken

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp