Saker vi är nöjda eller tacksamma över

I dag är jag glad över att för första gången i mitt vuxna liv, har satt potatis, okey då, bara 7 stycken och i hinkar, inget riktigt potatisland. Men ändå!
Också testade jag att göra potatisterrin till middag idag, och det blev bra!
Att jag fått ihop över 20 tusen steg varje dag denna vecka är jag inte bara glad för, jag är stolt också!
159 819 steg sedan förra söndagen!!:bump:

* Jenny *
 
Så jäkla glad och tacksam över att jag äger det här:
20220522_095825.jpg
 
Idag är saken jag är glad och tacksam över jag själv. Börjar se mig själv som ett litet tåg som tuffar fram mot mina mål. Det går inte så fort alltid, vissa sträckor är kämpigare än andra, och ibland måste tåget stanna en stund för att servas, men sen fortsätter det.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 340
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 067
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 969
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Höll på att skriva detta i uppdateringstråden men det blev så långt att det hör nog bättre till en egen tråd: Lilla Pucken då :( inte...
Svar
10
· Visningar
2 380
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Framridning inför träning
  • Montevideo

Omröstningar

Tillbaka
Upp