B

**BORTTAGEN**

Vad behöver man för saker till sin katt och vad bör man fixa innan man får hem katten (ta bort farliga saker o.s.v)?

I

Icebabe_1

om det är en kattunge,borde du gömma alla el sladdar och små saker som den kan få i sig.
du borde ta hem först matskålar,kattlåda och en klo bräda,det är det viktigaste,och en eventuell säng som den vet att är dens egen trygga plats.lite leksaker är også bra,

vad slags katt är det?
när får du hem den?det är alltid roligt med en ny katt i huset,dom ger så himla mycke tilbax till en.

I

Icebabe_1

vad roligt.
hane eller hona?
har själv en äldre byggning av bond katt,hadde en ungarsk angora også...men han dog för mig i lördags.jättehårdt att takla det.

har du bestämt nått namn ennu?

Använd helst samma sorts mat och sand som kissen är van vid i början. Tänk även på att lillen ska vaccineras om inte det redan är gjort, och helst id-märkas och försäkras också, veterinärvård ju inte billigt direkt...

Lycka till! :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag blir ibland sugen på att skaffa en katt eller två. (Antingen en vuxen som vill vara ensam eller kanske två små) Men jag är ju borta...
Svar
11
· Visningar
767
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ingen av mina katter tål att jag ger dem pälsvård. Toni har dock en lätt päls men har fått en tova på bröstet som hon inte tillåter att...
2
Svar
34
· Visningar
1 474
Senast: skiesabove
·
Övr. Katt Kanske en dum fråga men länsstyrelsen har en flik med djur till salu och ett slutdatum för när intresseanmälan går ut. Det står också...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 345
Senast: Freazer
·
Övr. Katt Jag och min sambo längtar efter att bli med katt men vi har kört fast lite när det gäller vilken ras som kan passa oss. Vi bor i...
Svar
19
· Visningar
1 308
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar