säkerhetsväst

desiree

Trådstartare
att det ska vara så svårt. någon som har ett tips på en bra väst för folk som jag, dvs kortrygg, lite rund och putrumpa. enligt tanten i affären ska jag ha x-small för ryggen men då kan jag typ inte andas. tar jag en större storlek slår den antingen i sadeln eller åker upp över axlarna. iofs kan man ju skära av den men det måste väl finnas nån som passar? :confused:

Sv: säkerhetsväst

kolla på tipperary eventer som säljs bla på ingdams.
jag köpte min iofs i finland men storlekarna borde ju finnas i samma
och den fanns i en massa storlekar.
både med kort,normal och lång rygg..
dessutom är den VÄLDIGT mjuk och smidig .. man kan böja den som ett U om man så vill!

Sv: säkerhetsväst

kolla med Feed n race dom säljer Racesafe västar som är godkända i nivå 3 alltså högsta, dom är dessutom betydligt billigare än eventer.www.feednrace.se

Liknande trådar

Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 323
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hej var och provade säkerhetsvästar med 6-åringen ikväll och vi hittade ingen som passade riktigt bra. Har tidigare haft Aerowear Reiver...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Maartinaaw
·
Utrustning Jag har en islandshäst som är lite mer av sportmodellen, dvs byggd i uppförsbacke och inte så rund över ryggen. Han är tunn över bogarna... 2
Svar
22
· Visningar
4 129
Senast: CarEr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka