Saknad kategori

stjarnfrugt

Trådstartare
Har kategorin "Grundutbildning" (den låg väl under Ridning eller Hästhantering?) försvunnit eller är jag bara urkass på att leta? :o
 
Sv: Saknad kategori

Om du går in under forumet Ridning så finns det sedan ganska lång tid något som kallas Prefix, med prefix märker man upp sin tråd när man startar den, vilket sedan även kan användas när man söker/vill läsa om ett specifikt ämne inne på ett forum.
Ett av prefixen under Ridning är just Grundutbildning.
 
Sv: Saknad kategori

Aha, det kanske aldrig varit någon egen kategori? :o Det förklarar varför jag inte hittar nån nu. Jag måste ha urkasst minne helt enkelt :p
Tack för hjälp.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 102
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag blev tillfrågad om jag ville vara med i ett forskningsprojekt då jag sökte vård till följd av en svår ridolycka och fick ganska...
2
Svar
38
· Visningar
2 171
Senast: ameo
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
934
Senast: Anna-KarinO
·
Samhälle Apropå appar så letar jag efter en bra budgetapp för vardagsbudgeten. Jag har använt Nordea wallet eftersom jag enbart använder mitt...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp