Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Saknar min hund!

Lejonelle

Trådstartare
Åh vad det är tomt hemma! Ingen som är glad när man kommer hem. Ingen som frågar om man får följa med när jag tar på mig ytterkläder. Ingen som äter upp popcorn och annat som tappas på golvet. Ingen som skäller på fåglarna. Ingen som pussar och gosar på morgonen när man vaknar. Ingen att sitta och mysa med. Ingen som kommer in i boxen medan man mockar.

Hela huset är så ekande tomt att jag inte vet hur jag ska stå ut de månader som är kvar till min hund kommer hem igen! Jag hör hela tiden klor mot golvet och förväntar mig att han ska dyka upp när som helst. Enda trösten är att jag vet att han har det underbart hos mormor, mycket bättre än han skulle haft det hemma nu när jag måste jobba så mycket...

Krama era hundar från
en tillfälligt hundlös Lejonelle

D

Dean

Stackars dig!

Jag som knappt klarade av ett dygn utan min. Det är så tomt och lugnt när hunden är borta :(

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6499 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
1 001
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
1 607
Hundhälsa För två år sedan rasade tillvaron hemma. Min man bröt nacken i en olycka och jag blev svårt sjuk i samma veva. En av hästarna dog och en...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 920
Övr.Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
1 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vädertråd
  • Strandmat
  • Vad gör vi CXXXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2016