Salsa muslifoder..

P

Poison_ivy127

Någon som använder salsa muslifoder? Finns att köpa på granngården etc. har fått rådet att använda det till mitt halvblodssto som behöver bygga på sig muskler. Någon som kan ge lit emer ingående tips om detta foder?

Sv: Salsa muslifoder..

Nu var det ett tag sedan jag tittade på innehållet i de olika Salsa sorterna men då fanns det inget med speciellt högt proteinvärde. Varför blev du rek. att använda Salsa för muskelbyggnad?
Jag själv blandar Salsa havrefri med krafft groov. Då kan jag reglera energi och protein lite.
Jag anser att Salsa är ett bra foder om det passar hästen. Att det är svenskt och tillverkas i Ljungbyhed är ett stort plus.
// Linda

S

Sweet

Sv: Salsa muslifoder..

Finns det fodret hos alla granngårdenbutiker?

Liknande trådar

Foder & Strö Tips på förmånligt protein? Har fått rådet att ge min häst mera protein.Vad är vettigaste att köpa? Köpte en färdig mix från Krafft men...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 450
Foder & Strö Hejsan Jag behöver lite hjälp med hur jag ska tänka kring min hästs foderstat:) hon är en lättfödd fjordhäst som tidigare varit i...
Svar
18
· Visningar
717
Hundträning Den lilla lokala brukshundklubben har ett tält för "inomhus"träning vintertid på önskelistan, men det har mest varit en dröm och aldrig...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Billigt och bra i samma mening går sällan ihop. Men, om jag vill köpa så bra torrfoder som möjligt för så liten peng som möjligt, vilket...
Svar
3
· Visningar
880

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg