Sambon vägrar skaffa hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läs.
Jag skrev att der inte är okej att lämna en hund ensam hemma med enbart tillsyn några gånger om dagen då skriver personen NONSENS.
Du skrev:
"Så sköter man inte en hund den får inte vara "ensam" och få tillsyn några gånger om dagen."
Du skrev att den inte får. Det är nonsens, alltså svarade @Gnist på att det inte är sant att den inte får.
 
Tack snälla. Har gått helt överstyr och hjälper inte mig ett dugg med deras tjafs. Hur gör jag det?
Du kan inte göra det men en moderator kan. Jag har anmält tråden genom att klicka på rapportera i ett inlägg, du kan göra samma sak om du tycker någon är otrevlig eller vill be moderator rensa/låsa tråden eller bara lämna den åt sitt öde så försvinner den när folk tröttnat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 800
Senast: sorbifolia
·
Övr. Hund Alla drabbas vi ju då och då av perider då man inte har så mkt ork eller inspiration till saker. Jag är just nu i en sådan. Det hade...
2
Svar
26
· Visningar
2 572
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 359
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp