Problematisk

Trådstartare
Finns det nån här som jobbat/jobbar på Samhall, känner någon som gör/gjort, eller jobbar på ett företag som anlitar Samhall?
Jag är lite nyfiken på "hur det fungerar" men känner nog ingen som har koll.
 
På mitt förra jobb (dock över tio år sedan jag jobbade där) anlitades Samhall för vissa "enklare" kontorsgöromål såsom posthantering, utskrifter som skulle kuverteras och viss registrering av ärenden.
Flera från Samhall "avancerade" till tjänster inom myndigheten.
Jag minns att det sades att om företaget behövde två personer som skulle utföra ett jobb skickade Samhall tre.

På träningsanläggningen där jag tränar är det Samhall som sköter lokalvården sedan ett par år tillbaka, före det var det någon "vanlig" städfirma. Det är mycket fräschare där nu!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade ett nytt möte med fk och af igår. Det mötet var i alla fall bättre än det första. Vi kom fram till att jag inte ska börja...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
16 941
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 826
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp