Samsung galaxy mobil

Jag skaffade en A52 i söndags - större än jag är van vid men kameran var i alla fall på pappret bäst i prisklassen. Jag skar ut en kartongbit i rätt storlek innan för att känna på storleken.
Smart med kartongbit! Hur tycker du att kameran är på a52?
 
Lånar tråden lite...

Har en galaxy xCover4 (antar att det är s4 men i stöttålig variant?) där mikrofonen gett upp. Går bara att tala i handsfreen. Har varit nöjd med den för den tål kyla bra, stöttålig som sagt, och bra batteritid. Har den som jobbtelefon men använder den privat pga att den är så lätt att ha. Min egen iPhone är värdelös i jämförelse vad gäller batteritid, tåla kyla i stallet och som sagt noll stöttålighet.

Tar gärna emot tips på ersättare till min xCover4 :)
Jag är bäst på att tappa telefonen överallt, vet inte hur många skärmar jag spräckt mot stallgolv etc...
Men sen hittade jag silikonskal, som täcker både framsidan och baksidan på telefonen. Och sen dess - inga skador!
360deg-heltackande-silikon-skal-samsung-galaxy-a41-44951eb15e8e
 
Jag bytte i våras ut min S9 mot en S20FE. Har varit jättenöjd med S9an men den nya har bättre skärm och kamera. I övrigt är det inte så stora skillnader förutom minnet. Den nya är på gränsen till för stor, har ganska små händer.
 
Jag är bäst på att tappa telefonen överallt, vet inte hur många skärmar jag spräckt mot stallgolv etc...
Men sen hittade jag silikonskal, som täcker både framsidan och baksidan på telefonen. Och sen dess - inga skador!
360deg-heltackande-silikon-skal-samsung-galaxy-a41-44951eb15e8e

Jag har haft heltäckande silikonskal på min s7 sedan den var ny 2015.

Den ser fortfarande ny ut om jag tar av skalet.

När jag jobbade på ranchen köpte jag nytt skal var 3-4 månad för det nöttes. Men sedan 2 år bytte jag märke på skalet och har inte behövt köpa nytt. Men så jobbar jag inte på ranchen sedan 1.5 år heller längre :)
 
Smart med kartongbit! Hur tycker du att kameran är på a52?
Bra för prisklassen, makron har jag inte riktigt blivit vän med och jag har inte heller testat den bättre bländaren ordentligt än, men under normala förhållanden är den trevlig och zoomen är helt ok. Den här bilden är tagen med 10x zoom, något grynig i den här förstoringen men helt ok ändå med de förutsättningarna tycker jag.
1623251950848.png
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min skärm på mobilen har en rejäl spricka där en mini-flisa helt saknas så det är "öppet" ner i telefonen på framsidan. På baksidan fler...
Svar
13
· Visningar
1 113
IT & mobiler Min nuvarande mobil (Samsung Galaxy S7) är egentligen helt ok, men den har ett enormt problem: batteriet. Så fort den anser att det är...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: sthu
·
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 331
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Tror att min mobil börjar ge upp på riktigt den här gången.. Den kan plötsligt bli supervarm och ladda ur helt (trots nyladdad) på bara...
Svar
7
· Visningar
637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp