Samsung galaxy S3

Poisonous

Trådstartare
Ilandsproblem.
Min gamla xperia mini x10 börjar ge upp.

Jag är mest sugen på S3:an som synes, men är den så bra som dom försöker få den att framstå?

Gillar sambons iphone också, gillar framförallt iphones app-data.
Är inte överförtjust i android men det är väl xperians fel :D

Vill ha:
Touch
Kamera
Möjlighet till sammankopplade nätverk (facebook, mail, insta osv ska funka smidigt tillsammans)
gillar tanken med S-voice
Stor skärm

Inte så viktigt:
Batteritid, får gärna hålla en dag med normal användning. Inget krav på längre.
Minne (raderar och byter program ofta så har eg. inget behov av att spara saker

Tips?
 
Sv: Samsung galaxy S3

Efter att ha varit en trogen Nokia - användare sedan 5:e klass införskaffade jag mig en S3 mini i början av detta år. Kan kort och gott säga: jag ångrar det inte en sekund!

Jag envisas med att ständigt tappa den i golvet och den accepterar det till fullo! M.a.o den klarar smällar ganska bra, och då har jag inget skydd på den. Skärmen är helt fantastisk tack vare Jelly Bean - tekniken, allt är så klart och fint!

Tycker det även får plats ganska mycket på min S3 mini och den jobbar på bra trots att den har en sämre processor än originalet. Gillar även energispararläget.

Eftersom S4:an släpps inom några veckor skulle jag rekommendera dig att avvakta lite så kommer nog S3:an sjunka ytterligare i pris. Och anledningen till att jag valde en mini istället för originalet beror helt enkelt på att jag är för liten och skärmen är för stor på S3:an. :D

Psst! Vilken färg hade du tänkt dig? Personligen rekommenderar jag den blåa, den är otroligt charmig!
 
Sv: Samsung galaxy S3

Alla jag pratat med som har den älskar den! :love:
Själv är jag också vansinnigt sugen, men som student känner jag att det är svårt att rättfärdiga, haha. Dock såg jag att Halebop har ett rätt vettigt erbjudande nu, men tja... Jag får se :D
 
Sv: Samsung galaxy S3

Jo jag såg också det erbjudandet och jag använder ju redan halebop ;) Tror dock jag kommer köpa den ändå.

L_D; Jag är svag för den vita :love: Hade lätt övertagit sambons iphone om den var vit, nu har jag en ursäkt för att köpa s3:an :angel:
 
Sv: Samsung galaxy S3

Jag älskar min! Lätt bästa köpet någonsin. :love:
+1!!

När vi höll på att bli rånade på jobbet för ett tag sen var det enda jag kunde tänka efteråt: "tack gode gud att de inte tog min telefon!!". Den är mitt hjärta :love:
 
Sv: Samsung galaxy S3

både jag och min sambo älskar S3:an fastt använder aldrig S voice, lyckas däremot slå igång de hela tiden!
 
Sv: Samsung galaxy S3

Ja! Samma här. Vad är S Voice ens? Jag har inte forskat så mycket i alla funktionerna än... :o

Samma här också! Jag har inte orkat bry mig om att ta reda på det, känns inte som nåt jag saknar uppenbarligen :p Däremot lyckas jag slå igång den med jämna mellanrum... O_o
 
Sv: Samsung galaxy S3

S voice är som Iphonens Siri, kan ställa frågor, säga ett namn i kontaktboken för att ringa eller skicka meddelanden, roligt att leka med haha. Har den vita med för övrigt, läcker som bara den!
 
Sv: Samsung galaxy S3

Jag fick en S3a när sambon skulle skaffa svenskt abonnemang, eftersom han fick två mobiler till priset av en. Hade då en nyinskaffad HTC One X och varit trogen (och väldigt förtjust i) HTC sen jag skaffade smartphone, så det här blev första bytet. Och jag ångrar mig inte alls. :love: Jag är EXTREMT nöjd med min S3a, inte minst för att den (som någon sa) överlever att jag är klumpig och tappar den titt som tätt. :D Och så jävla skönt med en smartphone som man kan använda väldigt mycket och fortfarande ha batteri kvar när det blir långa dagar (den håller lätt till 22 på kvällen trots att jag använt den jättemycket och haft den igång sen 7 på morgonen). Då gör det liksom inget att jag inte hinner ladda den innan jag ska iväg på nåt annat efter skolan, och jag slipper lägga den i baren eller hos en vän för att ladda, som alla andra får göra om de vill ha batteri kvar när de drar hem. :D
Det enda jag kan sakna är HTCs söta vädervisning, men det är också det enda. :D
 
Sv: Samsung galaxy S3

Jag var väldigt sugen på just sIII nu när jag skulle köpa ny. Valde mellan den och iPhone, för mig vann iPhone då SIII var allt för stor för mig. En mini var inget alternativ för mig då jag då skulle få göra avkall på saker som var plus från början.
Hoppas jag blir nöjd med mitt val, men när man läser här verkar det som om jag kommer ångra mitt val grymt.:p Har inte fått igång iPhonen (eller pälsbiffen som jag döpt den till:d) ännu då jag väntar på SIM-kortet.
 
Sv: Samsung galaxy S3

Har själv S3 mini och den är kalasbra. Den större modellen kan knappast vara sämre.(den är för stor tycker jag)

jag hade en HTC innan som jag var väldigt förtjust i, men jag ångrar mig inte ett dugg. Det enda jag saknar hos minin är tangentbordet hos HTC. Den var suverän att skriva med eftersom man inte behöde skifta läge för siffror eller andra tecken. Men det överlever jag. På alla andra vis är Samsungen bättre.
 
Senast ändrad:
Sv: Samsung galaxy S3

Jag är jättenöjd med min S3:a! Jag surfar en hel del emellanåt, tycker att batteritiden är mycket bra. Laddar varje natt, men så har jag gjort med alla telefoner (trots att det inte alltid rekommenderas).
Trodde att jag skulle få problem med en så stor och tekniskt avancerad telefon med tanke på stallmiljön och mitt jobb som som lastbilschaffis inom anläggningsbranschen, men den har tack vare skyddsplast och ett bra fodral modell "plånbok" i terylene/liknande klarat sig finfint.

Har faktiskt inget att klaga på alls. Blir lätt en Samsung igen när det blir dags att byta.
 

Liknande trådar

Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 331
Senast: MissFideli
·
Äldre Min mobil börjar sjunga på sista versen och eftersom jag ogillat den från dag 1 så är det minst sagt lockande att byta nu... Men vad ska...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 417
Senast: Red_Chili
·
Äldre Dags för mig att köpa en ny telefon då min nuvarande har alldeles för lite plats samt hänger sig konstant och är sjukt seg (Samsung...
2
Svar
22
· Visningar
1 401
Senast: pepp
·
Äldre Min mobil dog "spruckna-display-döden" och nu kämpar jag med en samsung x-cover som inte faller mig i smaken. Budgeten för en ny är inte...
Svar
13
· Visningar
822
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp