Samsung Health

Silver Girl

Trådstartare
Visst är det några här som använder Samsung Health? Jag saknar ett par funktioner och jag vet inte om jag bara inte fattar hur jag ska göra, eller om det inte går att göra som jag skulle önska.

Ibland glömmer jag att stoppa en aktivitet när jag är klar och den loggas då som betydligt längre än vad den var. Jag skulle då vilja redigera så det blir rätt. Går det?

Om jag gör en aktivitet utan att ha telefonen med, t ex simmar, så vill jag logga den i efterhand. Det enda sättet jag kommit på är att sätta igång aktiviteten och låta tiden gå. Men jag skulle vilja kunna bara skriva in att jag simmat 30 minuter. Går det?
 
Öppna övningen, och klocka uppe i högra hörnet. Vet inte vad det ska stå för min app är på finska. Där kan du sedan fylla i.
Här klickade jag på löpning.
Screenshot_20200202-180325_Samsung Health.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 937
IT & mobiler Tänkte lägga upp en film på min häst på fb men jag låter så fånig när jag pratar med henne... :o Skulle helst vilja sätta mig själv på...
Svar
4
· Visningar
1 186
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Sasse
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp