Bukefalos 28 år!

Samsung Smartphone

majola

Trådstartare
Jag ska få en smartphone. Dessvärre har jag ingen som helst aning om vilka som är bra eller inte, och diverse tekniska data säger mig just inte heller någonting.

Den ska gå att ringa och sms:a på, ha kamera, kunna maila och surfa lite grann (typ bevaka Buke etc). Och så vill jag kunna spela Wordfeud. :D

En splitterny modell typ iPhone 5/Samsung Galaxy 4 eller så kommer inte på fråga.

Ett förslag är GT-I 8190 Galaxy S3 Mini. Någon som har den och är ni i så fall nöjda?
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har en Samsung google galaxy Nexus. Den är nu ca 1,5år gammal. Senaste operativsystemet osv. Helnöjd och vill inte byta på länge!!
 
Sv: Samsung Smartphone

Samsung Galaxy Y är hyffsat bra och täcker dina behov. Billig med.
 
Sv: Samsung Smartphone

Min galaxy s2 har allt som jag begär av en smartphone. Om man vill surfa är det viktigt att inte ha för liten skärm, min känns fortfarande lagom efter ett halvårs användning.
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag är också grymt nöjd med min S2.
Tycker ännu bättre om den sen uppdateringen till JellyBean.
 
Sv: Samsung Smartphone

Ngt OT, men hur gör ni back up innan mjukvatuuppdatering? försvinner alla appar och sånt?
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har galaxy s3 och är så nöjd! Ganska stor men inte för stor! Kan nästan nå hela skärmen om jag använder en hand :angel:
Krånglar inte och den är stöttålig! Ett antal gånger per vecka åker den i sten eller betonggolv, inte en skråma!

Kommer aldrig gå tillbaka till iPhone som sprack bara man petade för hårt!
 
Sv: Samsung Smartphone

Min har bara uppdaterats en gång och då fanns allt kvar, inklusive inloggningar och spelrekord
 
Sv: Samsung Smartphone

Tips: om du istället kollar på Sony's telefoner så är där många som är vattentäta. Perfekt att bara kunna skölja av telefonen efter att bebis kräkt ner den eller något :D
 
Sv: Samsung Smartphone

Har Samsung galaxy s2 sen något år tillbaka.

Bästa mobilen jag någonsin haft. Hade jag vetat hur mycket jag skulle falla för den hade jag köpt två direkt så jag hade haft en i reserv ;)

Jag är ingen tekniknörd och använder mobilen ganska basic typ ringa, sms, fota/filma, surfa, kartapp, gps och lite sånt. Gillar upplägget i den och att det är en bra kamera med riktig blixt.

Och aldrig mer en Xperia :mad:
 
Sv: Samsung Smartphone

Finns ett erbjudande på S3 just nu, det var därför den kändes lite aktuell. Jag behöver ändå ett abonnemang till och får den för 19€ med ett för mig lämpligt abonnemang.

Men det var det som stod på nätet, om vi kollar i affären finns säkert fler intressanta alternativ så jag tar gärna emot förslag.
 
Sv: Samsung Smartphone

Om du får ett bra erbjudande på s3 och den inte känns för stor i handen tycker jag du ska satsa på den. Jag ville ha en sån men eftersom det är lite stor för mina små händer och eftersom den var alldeles ny (alltså inga erbjudanden) när jag köpte så kändes den för dyr eftersom jag inte behövde en så häftig smartphone. Men den är trots allt häftigast på marknaden!
 
Sv: Samsung Smartphone

Om du ska ha en mellanprismodell kan jag rekommendera Samsung Galaxy SIII Mini eller en Galaxy SII Express. Minin är mycket telefon för pengarna, den har ingen superskärm men inte dålig heller. Behändig storlek. Express verkar vara en uppdaterad variant av SII med ganska bra prestanda.

Själv har jag just köpt en SIII på bra erbjudande, jag tyckte att den var lite stor men jag fick en Pocket på köpet så då slog jag till. 19 euro med abonnemang låter som en jättebra deal, särskilt om det ingår samtalstid. Eller var det på minin erbjudandet var? Då är det OK men inte fantastiskt.

Se till att få en telefon med Android 4 och ordentligt med internminne, många appar går inte att lägga på SD-kort och det är tråkigt om telefonen blir full
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har en samsung galaxy mini, den är kanske fyra år gammal, och jag är supernöjd! När (eller om :D) denna går sönder så ska s3 mini bli mitt nästa inköp, tänker att den är likadan, fast bättre. Allt fungerar jättebra med surf och allt det där.

Vet inte vem, men nån undra om mjukvareuppdatering, jag gjorde det på min, allt fanns kvar i vanlig ordning efter :)
 
Sv: Samsung Smartphone

Vi är många som har Galaxy S2 på jobbet och många strular och har gott om buggar.

Min privata Sony är mycket bättre tycker jag.
 
Sv: Samsung Smartphone

Dottern har en SIII Mini och den är jättebra, bra funktioner och smidig storlek. Om jag var ute och härjade i stall och så skulle jag idag välja en Sony V eller Z.
 
Sv: Samsung Smartphone

S 4 ska snart slappas, sa det finns en stor chans att du kan fa tag pa S 3 med en bra deal (inte minin alltsa ;)).

Tele2 hade en ok deal pa den nar vi var inne forra helgen, men det ar ju i fel land :)
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har en Galaxy S2 som fungerar fint på sommaren, i Australien ,och inomhus.
Men lägger av så fort jag går ut här hemma.
 
Sv: Samsung Smartphone

Jag har uppdaterat min telefon flera gånger och aldrig gjort backup (förutom de regelbundna på bilderna) och det har gått bra :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 425
Senast: hastflicka
·
Äldre Min mobil dog "spruckna-display-döden" och nu kämpar jag med en samsung x-cover som inte faller mig i smaken. Budgeten för en ny är inte...
Svar
13
· Visningar
828
Senast: Ninnurur
·
IT & mobiler Nu ska jag äntligen ta steget och uppgradera mig från min dumbphone till en smart. Såklart vill jag ha den nyaste och häftigaste på...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: hag391
·
Äldre Ilandsproblem. Min gamla xperia mini x10 börjar ge upp. Jag är mest sugen på S3:an som synes, men är den så bra som dom försöker få...
2
Svar
20
· Visningar
2 429
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp