Bukefalos 28 år!

San Patrignano

Texaz

Trådstartare
Någon som varit där?

Jag har blivit sugen på att åka på ett studiebesök, få se lite mer av verksamheterna samt framförallt hur man jobbar rent praktiskt med sitt missbruksprogram.:up:

Hur lång tid kan tänkas behövas? Tips på bra boenden i närheten? Vart flyger man, trodde Rimini men hittar inga flyg dit? Bologna?
Något annat i närheten som kan vara sevärt när man ändå är där?:confused:
 
Någon som varit där?

Jag har blivit sugen på att åka på ett studiebesök, få se lite mer av verksamheterna samt framförallt hur man jobbar rent praktiskt med sitt missbruksprogram.:up:

Hur lång tid kan tänkas behövas? Tips på bra boenden i närheten? Vart flyger man, trodde Rimini men hittar inga flyg dit? Bologna?
Något annat i närheten som kan vara sevärt när man ändå är där?:confused:
Jag har varit där :-) Det var en upplevelse! Och det finns massor att se i närområdet. Flyg till Bologna och hyrbil är ett vettigt alternativ.
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 061
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 666
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 584
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp