Bukefalos 28 år!

San Quintero xx

Hannely

Trådstartare
Någon som äger/har kontakt med en San Quintero-avkomma? Vore kul att höra hur de är i så fall! Har själv en hingst född 02, mörkbrun med stjärn och vita bak. Mycket glad och framåt och med en massa egen vilja!
 
Hej
jag har en avkomma efetr San Quintero xx-Lambert Sweet Mahru XX. Han är född i år. Han är såld redan men han går med sin mamma ett tag till. Ett hingstföl, som är jättefo, lite kaxig börjar han allt att bli. :) Brun med stjärn och snop. Han fick 46 poäng på fölvisningen. Vem är din efter mer är San Quintero?
 
Mamman är efter Legat-Gulliver, gammal svensk gångartsstam. Så jag tror det kommer bli toppenbra med fullblodsinblandningen. Han blir nog stor, runt 1,70 men väldigt ädel. Min är också rätt så kaxig nu, tonårshumör... Men han börjar gå med på att gå ensam på promenad nu, vilket inte var det lättaste i början! Skulle vara kul att se San Quintero nån gång, tycker att han borde tävlas nu!
 
Lambert - Sweet Mahru xx....
Det låter nästan som ett Walter Persson sto!
För det var väl så han hette, den gamle "mysfarbror'n"? ;)

mvh
 
ja just det, hon är född hos honom :)hon har samma mamma som Bellini.
 
ja man har inte sett så mycket av honom,.Det är ju kul om de kommer ut. Betäckte 2 ston med Lambourghini i år, och han har inte heller varit ute så mycket än, så det blir kul att se när de kommer igång
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 009
Senast: lundsbo
·
Hoppning Halloj! Jag har fastnat i en dålig hoppspiral tror jag 😛. Som ponnyryttare hade jag ett ganska hyfsat mod och kunde styra runt min...
Svar
15
· Visningar
2 769
Senast: Hallonsoda
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 785
Tjatter Efter fobi-tråden satt jag och funderade lite på detta.. Det vore kul att höra vad ni gjort av egen fri vilja, som varit helt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 081
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp