Santa Cruz Legano Hoppsadel

B

Bardot

Funderar på att köpa en sådan här. Någon som har erfarnehet av den? Eller av någon annan Jacson Sadel? Tacksam för svar!! :idea::bow:
 
Sv: Santa Cruz Legano Hoppsadel

Ser på antalet inlägg att du inte är en alltför erfaren bukefalist så du kanske inte har snappat upp sökfunktionen än? Men nu vet du iaf att du kan söka på forumet (kolla i menyraderna ovan) så du slipper starta trådar om något som det kanske redan finns trådar om! :idea:

Jag sökte på Legano och fick upp dessa:
http://www.bukefalos.com/f/search.php?searchid=9291181

Vet inte om det finns mer, du kan testa söka lite själv. Finns inte det du söker i någon av dessa trådar så kan du ju skriva in en följdfråga antingen här eller i någon av de befintliga trådarna.

Min personliga åsikt om sadeln är att det är lite taskig kvalitet till priset, faktiskt. Har sett den i verkligheten - inget jag skulle köpa iaf. Det gäller iofs alla Jacsons sadlar, inte bara Legano.

LYCKA TILL.
 

Liknande trådar

Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 117
Utrustning Har just nu en santa cruz Merlin på min häst ( den gamla modellen som är minst 15 år) och både jag och hon trivs i den. Problemet är att...
Svar
0
· Visningar
430
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 098
Senast: Jeps
·
Utrustning Jag har haft enorma problem med att hitta en sadel till min Welsh Mountain. Hon är 115 cm hög med väldigt platt, bred och något svängd...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp