Bukefalos 25 år!

Santa Cruz

grazzie

Trådstartare
Någon som tycker att denna Hingsten är Urläkker?!
Någon som har betäckt med denne? så ur söt å snygg hingst!

B

**BORTTAGEN**

Hej, va kul att du tycker om Santis! Jag jobbar på seminstationen där han står nu under sommaren och både hanterar och rider honom. Han är verkligen superfin! O det bästa är att han är änglasnäll. Inte så värst hingstig, och jättekelig! Jag tror han har fått ganska många ston, ska bli jättekul att se hur avkommorna blir...
mvh Lisa

H

HannaP

Jag har använt honom på ett av våra ston. Fick en video av honom av ägarna, super fin håller med. Det ska bli intressant att se hur avkommorna blir.

Mvh Hanna

Har ett sto e:Cortus-Maraton som är dräktig m honom. Hon ska föla om tre veckor så nu börjar det dra ihop sig!

Liknande trådar

Avel Jag vill gärna ta fram en dressyrhäst till mig själv. Planen var att betäcka mitt fullblodssto en sista gång men istället behöver hon...
Svar
5
· Visningar
1 496
Avel Vad betyder "hingstkaraktär" för dig? Utstrålning, "maffig", vaken, bärighet, steg... något med blicken som säger "jag är kung" O_oO_o...
Svar
8
· Visningar
723
  • Artikel
Dagbok Det började med att min bästa väninna frågade om killen är ”min kille” nu, varpå jag inte riktigt hade något bra svar för jag vet...
2
Svar
23
· Visningar
1 339
Utrustning Hej. Jag funderar på att köpa en dressyrsadel Santa Cruz Valencia. Är det någon här som har någon erfarenhet av den som vill dela med...
Svar
0
· Visningar
272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Resa, hjälp mig.
  • HBO max
  • Tandläkarrädsla

Hund, Katt, Andra Djur

• Vad hände med doodlarna?
  • Hur får man en liten kull