Santa Cruz

grazzie

Trådstartare
Någon som tycker att denna Hingsten är Urläkker?!
Någon som har betäckt med denne? så ur söt å snygg hingst!
 
Hej, va kul att du tycker om Santis! Jag jobbar på seminstationen där han står nu under sommaren och både hanterar och rider honom. Han är verkligen superfin! O det bästa är att han är änglasnäll. Inte så värst hingstig, och jättekelig! Jag tror han har fått ganska många ston, ska bli jättekul att se hur avkommorna blir...
mvh Lisa
 
Jag har använt honom på ett av våra ston. Fick en video av honom av ägarna, super fin håller med. Det ska bli intressant att se hur avkommorna blir.

Mvh Hanna
 
Har ett sto e:Cortus-Maraton som är dräktig m honom. Hon ska föla om tre veckor så nu börjar det dra ihop sig!
 

Liknande trådar

Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 502
Senast: Freazer
·
Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: tabac
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: Nikan
·
Avel Behöver tips på hingststationer utomlands med bra villkor. Främst hopphingstar. Gärna tips på ädla snygga hingstar som ännu inte gjort...
Svar
15
· Visningar
1 291
Senast: Lea88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Liten hund
  • Uppdateringstråd 30
  • Olycka med höftledsluxation

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp