Bukefalos 28 år!

Scannerproblem

S

SweetMelody

Min scanner vill inte funka.. (Canon Canoscan N670U) När man ska scanna in en bild och får upp det där "scanningsfönstret", så är språket spanska (?) eller nåt. Förut var det engelska. Har prövat att installera om men inget funkar.. Vad ska jag göra :angel:
 
Men du vad skumt!

När använde du scannern senast då? Tog du bort allt innan du installerade om programmet och skrivaren?

Fattar noll :smirk:
 
I går senast. Japp jag tog bort precis allt, sen installerade jag om det. Men den vill fortfarande inte snacka engelska :smirk:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
381
Tjatter Fick mig inget kaffe igår, bara en kopp te på morgonen, så nu har jag hemsk huvudvärk..... Medan jag väntar på att koffeinet ska kicka...
Svar
10
· Visningar
385
Senast: Praefatio
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
325
Kropp & Själ Min astma har plötsligt blivit rejält försämrad (efter en rejäl förkylning) och nu funderar jag på hur jag ska lyckas kombinera det med...
Svar
6
· Visningar
423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vilka banor finns?
  • Prova på trav
  • Att köra travhäst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp