Scannerproblem...

loveponies

Trådstartare
Har nyligen skaffat ny dator, och fört över allt från den gamla datorn till den nya. Vi har en skrivare med scanner från Brother som vi använde utan problem till den gamla datorn.
Vi har skrivit ut dokument från den nya datorn utan problem, men idag skulle jag scanna in ett dokument, och vet inte hur jag ska göra!

På den gamla datorn fanns ju en ikon längst ner i verktygsfältet som hette "scannrar och kameror". Där klickade man och så startade guiden igång och man kunde börja scanna. Men på denna dator (som har Microsoft Vista) saknas denna ikon, och jag kan inte hitta någonstans där jag kan starta igång scannern!

Hur gör jag?
 
Sv: Scannerproblem...

Det är möjligt att du kan hitta den via Kontrollpanelen, om de nu inte rationaliserat bort den i Vista...

/Ida
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
633
IT & mobiler Har på ena datorn Works och WordPad. På den andra WordPad och Microsoft Office Starter. WordPad funkar till en sida eller två väl? Jag...
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Trott
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 789
Senast: Trix
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp