Scapa, lamicell och JW

S

Skippy

Har nu 4000 kronor jag kan beställa vad jag vill för och tänkte inhandla ett scapa schabrak + luva, en JW padd och några lamicell schabrak, men vilka färger skulle min ponny passa i? :)

scapafarger.jpg


Funderar på det marinblå, bruna eller svarta.

AirflowSaddlePadColourRange_lrg.jpg


Grå, marinblå, gröna?

Eftersom Equalitylines hemsida inte fungerar så hittar jag inga bilder på Lamicell schabraken :(

Så här ser min ponny ut:

4813004.jpg

5088855.jpg

7704677.jpg

10653666.jpg


:)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Okej :) Jo han är så snygg i marinblått och grått, sen är ju jag svag för marinblått också :angel:
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

den passar ju iallt :d mörkblått, grått, grönt, brunt ja du kan ha allt ;)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

det var ju bra att höra :)

Jag tror jag ska köpa det orange färgade till honom :idea:
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

jag har ett orangeat equiline till min gråa :angel:

igår fick jag ett brunt gg med luva också! jättesnyggt!
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

oh! Har du ingen bild? :) Är lite sugen på ett GG :)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

är inte hemma nu men kan fota imrn så slänger jag in bilder då! :)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Brunt Scapa och ett blått JW tyckr jag och lamicell kan du ju ta vad du själv vill..
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

580 kr på Skara tror jag :)

Kan inte nån vänlig själ lägga ut länken där man kan få tag på dessa UNDERBARA jw-paddar:) Såld på JW:love: har ett marinblåttjw + luva, en jacka å en hjälm. I love it:love: Vill ha sammetstäcket å vintertäcket också, men plånboken håller inte med:D
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

KOM IGEN! :bump:

Står mellan ett marinblått scapa eller ett brunt?

En grå JW padd har jag bestämt mig för. :)

3120301206_2.jpg

3120301206_3.jpg


Vilka färger!? :crazy:

Ett vitt kanske, ett mossgrönt, ett brunt och ett vinrött?
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Jag tycker att du skall köpa någon av de gröna lamicell schabraken, så har du lite färger att välja på!
Sedan Grå JW padd och marin eller grå/blå Scapa schabrak. :D
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Btw, är det ett sto eller en vallack? För det grå/rosa hade vart jätte gulligt om det är ett sto! :D (Lamicell)
 
Sv: Scapa, lamicell och JW

Btw, är det ett sto eller en vallack? För det grå/rosa hade vart jätte gulligt om det är ett sto! :D (Lamicell)

En vallack :D Men han är lite förtjust i en annan vallack här i närheten så man vet ju aldrig ;)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 058
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 141
Senast: Nevermind
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på Utrustning, men det kändes mer som lite oseriöst funderande än ett faktiskt...
2
Svar
35
· Visningar
3 239
Senast: Sporthorse
·
Utrustning Ni som har kavaj i nån lite starkare färg, vilken färg har ni? Jag har de vanliga färgerna, grå, marinblå, svart och brun, men jag är...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp