Sch - Izor sover...

sussisus

Trådstartare
Måste bara visa en bild som jag redan tycker mycket om:
Izor011IzorSoverHosMatte050603.jpg

Izor och hans Stor-Matte (dvs min mamma), detta är taget dagen efter vi hämtade hem honom.
 
Sv: Sch - Izor sover...

Nu när Izor har varit hos oss i nästan 2 veckor är det antingen full rulle eller så sover han.
Och när Izor sover riktigt djupt så ligger han ofta på rygg med alla tassar i vädret, och ibland sträcker han alla fyra ben rakt upp i luften! :love:
Ska försöka fota när han ligger så.

Och "risken" är att vårt lilla vilddjur slickar ihjäl alla han träffar på (i för sig så har han inte träffat så många än) och viftar på svansen så att den trillar av... :D
Hans mamma är likadan och uppfödaren säger att Izors pappa också gör så.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
592
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 520
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Viva
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
15 677
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp