Schabrak eller vojlock?

Jag går emot strömmen och föredrar helt klart vojlock :D Tyvärr har jag flest schabrak... Tycker vojlock är behändigast :)
 
Gillar bäst Schabrak men har två "skit" vojlockar, som används till uteritt... Schabrak är snyggast! :banana:
 
Vojlock, fattar inte vitsen med en massa "onödigt" tyg... Anv. dock schabrak om alla vojlockarna är skitiga :o
 
Vojlock är helt klart behändigast eftersom hästen bara svettas onödigt mkt under allt tyg på schabraken. Tycker dock schabrak är snyggast, skulle nog inte sätta på en vojlock på tävling. Men hemma kör jag med både och!

//jo7 :bump:
 
Jag håller med.Svettas onödigt mkt med schabrak.Så jag använder i stort sett bara vojlockar.Som dessutom är lättare att tvätta.
På tävling,används schabrak.
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Boomshaklak
·
Utrustning Tjo, har några sadlar som just nu är upplagda på det jag hittade i källarn som jag skulle vilja få upp på väggen istället.🙈 Vilken typ...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
843
Utrustning Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp