Schabrak eller vojlock?

vojlock. tycker det ser så stort ut med schabrak på min häst
 
Jag har ingen häst, men jag föredrar schabrak. De ligger på plats bättre och skyddar sadeln bättre än en vojlock. Dessutom är de så mycket finare än en vojlock! :D
 
Har mest schabrak, men ska köpa på mej lite vojlockar då dom är lättare att handskas med iaf till vardags....
 
Har 4 schabrak och en vojlock. Vojlocken används bara sommartid när det är vaaarmt.. :smirk:
 
Jag anvander mest vojlockar hemma, da de ar latta att slanga in i tvattmaskinen. Scabrak ser battre ut, men man behover inte se sa bra ut hemma tycker jag....det ar ju ingen som ser en i alla fall.

Pa tavling har jag alltid schabrak. Ar det hopptavling sa har jag lite finare med guldpasspoal, och mitt namn pa. Forrutom mitt rosa schabrak som jag har till mitt kritvita sto, for vi ar tjejer och vi kan ha rosa pa oss.
Ar det falttavlan sa har jag ett schabrak som matchar den trojan jag har pa mej for dagen.
Ar det varmt ute har jag ett tunnare, ar det kallt ett tjockare.
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Boomshaklak
·
Utrustning Tjo, har några sadlar som just nu är upplagda på det jag hittade i källarn som jag skulle vilja få upp på väggen istället.🙈 Vilken typ...
Svar
1
· Visningar
277
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
839
Utrustning Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp