L

Linn_89

Då har man beställt då! Två nya Mias schabrak + fyra benlindor från Mias... "Ruinerad"...

Ett är av Mias nyaste modell, svart med ett kanband som är sytt som en passpoal baktill. Helsvart schabrak med limegrönt passpoalkantband om man kan skriva så. Fyra fleecelindor i samma gröna färg till!! :love: helt underbart snyggt..

Beställde även ett vitt schabrak av modellen som är rak baktill och med ett extra kantband innanför passpoalen.
Färg: Vit
Passpoal: guld
Kantband: Chokladbrun, el mörkbrun om man vill säga så
Extra inre kantband: Brun

Längtar tills jag får grejerna!!! :D
 
Sv: Schabrak!

Det går att beställa via vissa internet-butiker. Själv köper jag via Hästgruvan, en "resande" ridsportsbutik som kommer till tävlingar. Lite av grejerna får jag från sortimentet de hade med sig i helgen men resten skickas hem...

Mias går att beställa via de flesta vanliga ridsportsaffärer t ex granngården, då är det också lättare att beställa de färger man vill ha!
 
Sv: Schabrak!

Vad kul! :)
Mias schabraken, täckena osv. är ju så fina också. Riktigt bra kvalité med! :)
Hur länge skulle det dröja in prylarna kommer då? Du får i vilket fall som helst jättegärna PM:a eller lägga ut bilder här på schabraken sen.
Jag skulle jättegärna vilja se dem!

Ska själv ladda upp med ett par Mias schabrak till hösten, men får inte råd för att köpa några prylar förens runt v. 28-29. Speciellt det vita schabraket med rak kant skulle jag vilja se, det låter snyggt och jag tänkte jag skulle köpa ett tävlingsschabrak till min skrutt snart då vi förhoppningsvis ska ut på tävlingsbanan på nån lokal redan i höst/vinter. :)
 
Sv: Schabrak!

Man kan köpa Mias schabrak hos Lillhästen (det har jag tänkt att göra.)
De är relativt billiga där, finns även på Hippomarket men det skiljer en del i pris..
Lillhästens sida är www.lillhastenistav.se spana in Brodyrsidan för att se schabraken.
Där finns exempel på vilka färger som finns bland annat. Det går t.ex. att se ett ljuslila schabrak på sidan. Men jag tror även att det går att beställa i 'vanlig' lila.
 
Sv: Schabrak!

okej låter fint för ljuslila är inte så fint.
 
Sv: Schabrak!

Jag vill också köpa nya schabrak. Tyvärr har jag redan många snygga, och jag får inte köpa fler för mamma hahaha :p
Tänker jag ändå göra :devil:
 
Sv: Schabrak!

Åh! Vad roligt! Jag gillar Mias, bra passform och kvalitet!
Så här ser ett ut som jag beställde till pållen vid jul. Jag bara älskar det och pållen passar jättebra i färgen! :love: :bump:

Schabraket
 
Sv: Schabrak!

Det är så snyggt! :love:
Min häst skulle också passa jättebra i den färgen. :)
Fast däremot så skulle jag nog valt ett annat typsnitt, men smaken är ju som baken ;).
Men vilken färg är det på själva schabraket? Var kommer det ifrån, Lillhästen?
 
Sv: Schabrak!

cactuspower skrev:
Det är så snyggt! :love:
Min häst skulle också passa jättebra i den färgen. :)
Fast däremot så skulle jag nog valt ett annat typsnitt, men smaken är ju som baken ;).
Men vilken färg är det på själva schabraket? Var kommer det ifrån, Lillhästen?
Ja typsnittet blev inte som jag förväntat mig men har vant mig vid det nu.. :D

Färgen på schabraket heter nougat och är från Lillhästen i Stav. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Ååh, jag har kollat och rensat i min schabraksamling idag, och alldeles för många används inte pga dålig passform, ihopdragna kantband...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 347
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 003
Senast: Lydia
·
Utrustning Ja det ska jag göra, vill helst inte ha något Mias men i värsta fall får det väl bli det. Det ligger till som så att jag har ett par...
2
Svar
37
· Visningar
2 178
Senast: hejhopp1
·
T
Utrustning Ska köpa ett hansboschabrak (:love:). Bild på schabraken. Ska köpa från Lillhästen i Stav som skriver såhär: Eh? Fattar ingenting...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: mustbeforever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp