Schabrakfärg på rödskäck

literealistisk

Trådstartare
Hej! Jag har en rödskäck men tycker det är så svårt att hitta snygga schabrak till honom. Har ni några tips på färger eller kanske till och med bilder? Jag har mörkbrun sadel
 
Alle blåfarger og mørk grønt... grått, svart og en varm brunfarge er sikkert også fint.
Anbefaler saddlepad addicts with friendly admins på facebook, der får du sikker plenty bilder av hester med den fargen og alle mulige sjabraker om du spør 🙂
 

Liknande trådar

Utrustning Vi ska testa en Ordo Victoria på vår ponny. Jag har bara sett den på bild, så vet inte ens om den passar än.. men.. jag känner inte till...
Svar
7
· Visningar
669
Senast: Robina
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 979
Senast: hundtant
·
Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 357
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp