Schabrakfärg på rödskäck

literealistisk

Trådstartare
Hej! Jag har en rödskäck men tycker det är så svårt att hitta snygga schabrak till honom. Har ni några tips på färger eller kanske till och med bilder? Jag har mörkbrun sadel
 
Alle blåfarger og mørk grønt... grått, svart og en varm brunfarge er sikkert også fint.
Anbefaler saddlepad addicts with friendly admins på facebook, der får du sikker plenty bilder av hester med den fargen og alle mulige sjabraker om du spør 🙂
 

Liknande trådar

Utrustning Vi ska testa en Ordo Victoria på vår ponny. Jag har bara sett den på bild, så vet inte ens om den passar än.. men.. jag känner inte till...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: Robina
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
16
· Visningar
801
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 870
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp