Schipperke pris??

I

isan_love

hej! Min syster funderar på att köpa en hund och är lite inne på att köpa en Schipperke :) men vi har försökt kolla runt lite men är svårt att hitta annonser på dem:( så det jag undrar är vilka bra annonsidor finns det? (och kennlar) och hur mycket kostar en valp ungefär?

hoppas någon kan hjälpa mej! :D:bow:
 
Sv: Schipperke pris??

okej tack för tipset :) men vet du hur mkt dom brukar kosta? :)
 
Sv: Schipperke pris??

Jag har en schipperke. Dem ligger ganska varierande i pris beroende på linjer. I nuläget skulle jag tippa på nånstans imellan 10 000-14 000 för en bra hund. :)
 
Sv: Schipperke pris??

hej kolla på schipperkeringen under valphänvisning en schipperke ligger mellan 11-15.000 tusen ungefär.. mer eller mindre..
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 378
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 826
Senast: hundtant
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 121
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 637
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp