Scrapbooking eller tavlor!

wtf

Trådstartare
hittade en reklam i min brf tidning där man skulle få två st tapetprover gratis ~1 m! :bump:
var in på sidan och jisses vad mycket det fanns, >4900 olika tapeter! å så finns det prover på alla rullar :)

själv ska jag beställa och göra tavlor av :)

www.maleributiken.se
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

Oj vad många fina tapeter! Det där med att göra tavlor av prover var inte alls en dum idé, den ska jag nog låna :D

Vilka tapeter har du tänkt göra tavlor av? :)
Jag tyckte så många var fina att det lär vara svårt och välja ut någon/ ett par stycken :p
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

åh.. jag höll på att välja ut tidigare, men så gick jag ifrån datorn ett tag... då hade allt försvunnit :p
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

Jag tapetserade för ett tag sedan. Sparade tapet och gjorde tavlor. Det blev jätte bra!!! :)
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

åh.. jag höll på att välja ut tidigare, men så gick jag ifrån datorn ett tag... då hade allt försvunnit :p

Fasiken också då, tråkigt!
Jag har inga tavlor på mina väggar än, har bott i min lgh i ett år, haha. Men nu ska det fasiken upp tavlor :D
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

nu har jag beställt :)
det blev:
Matsu Pines
Magnolia
69227-970
Radiance
Tranquil
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

Väldigt snygga! Jag blev förtjust i Tranquil, den var väldigt vacker :)

Edit, tittadel lite nu och några jag blev kär i är:
Zaria (el Adara)

Zakharov (Sarafan)

Y.T.A

Woodstock (New Contemporary Collection Two)

Wisteria (Fandango)

:love:
 
Senast ändrad:
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

*kl*
jag beställde också, tyckte det fanns så mycket fint!

Blev
-Woodstock (den med turkost)
-Wintertree

tyckte om Wisteria och Tranquil också :)
 
Sv: Scrapbooking eller tavlor!

kan vi inte lägga ut bilder på våra små kreationer sen när vi fått proverna? kan ju vara kul å byta idéer och hämta inspiration från varandra :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 944
Senast: shia
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 797
Senast: a1agnlju
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 660
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 708
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp