Bukefalos 28 år!

SD i dagens Sentio

Gammeln

Trådstartare
Fortsatt störrsta partiet - nu utökas försprånget mot Lövet - :laugh:. SD 24,5%, S bara 22,9. Hur mycket tror ni Yougov har att komma med för SD resp S :angel:. Å snart startar Almedalen å då blir det SD för hela slanten :bump:
 
Spelar väl ingen roll, inget block blir störst. SD blir vågmästare och som Jimmie säger dom driver ju vår politik ....
SD ökar igen nu i dagen Inizio. SD får där 19,5%. SD ökar även i nya Demoskop. MP katastrofala 3,6% = utkastade :laugh:. Det hjälpte inte att byta rör. Eller är det frigolit som tynger
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 944
Senast: LovingLife
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 185
Relationer Då var det dax för SD att marschera vidare mot makten. I dagens Sentio får SD hela 24,5 %. På väg mot nya superrekord alltså :laugh...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Gammeln
·
Relationer Jo ja tackar ja, sa Jimmie o SD :bow:. Först var det Ebba som hade vikt ner sig och då undrade jag vilken partiledare som stod härnest...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp