SD må sakna humor

Det finns ett derivat på 'jag är inte rasist, men..."-temat,
kallat Jag är inte basist, men...
som roat mig (som ägare av två basgitarrer) en del under sommaren.

Denna är den absoluta favoriten:
Jag är inte basist, men det får man väl inte säga i det här jävla bandet!?
 
Fladdermusen var nog bäst ja... :D

Hmm, undrar om särbon då är muslim eftersom han varit i Marocko och jobbat (och ätit mat tillagad av arabisk kock) i ett år... :cautious: :rofl:

Kolla noga nästa gång han dricker whisky, använder han tekopp eller annan ogenomskinligt dryckeskärl har han nog muslimifierats då detta beteende mycket ofta används på klubbar och "the"hus i muslimska länder (vid inspektion så "ser" ju polisen att man faktiskt dricker the i stället för den hämska, förbjudna alkoholen)...
 
Nu vet jag ju att det här är en "bash SD" (dumförklara SD) tråd men jag tycker att den här är ganska rolig också ..
Du vet väl det där, med mina barn och andras ungar.
Jag undrar hur det låtit om ex Bildt hade fixat in en unge på Harvard eller ordnat ett jobb på Sveriges ambassad i USA åt ett annat av sina barn.

Motalaskandalen är ju ett bevis för vad som kunde föregå i maktens korridorer när S hade makten..
 
Det här är inte SD-humor, men humor med flera bottnar från ett rätt närbesläktat fenomen i England.
Humorn står Brendan O'Carroll för, som också syns på bilden som karaktären Agnes Brown. Enjoy!

12366360_10154436225048327_6675537081929913412_n.jpg
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte först skapa ett anonymt nick men sen kände jag nej, jag tänker inte skämmas för att jag har ett problem som jag söker hjälp...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: MiniLi
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 728
Senast: monster1
·
G
Hästvård Jag har en nära bekant som jag just nu är hästvakt åt pga att h*n har åkt utomlands .Jag har påpekat brister upprepade gånger för...
Svar
8
· Visningar
1 310
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 728
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp