Bukefalos 28 år!

Se att jag kollat instagram/iconosquare

Monkie

Trådstartare
För att göra en lång historia kort så har jag då och då googlat ett instagramnamn med @Monkie (ja inte det namnet, men så), och via Iconosquare gått in och tittat på personens bilder.

Jag har själv inte instagram så vet ej hur det fungerar. Men ibland är man ju inloggad på google där jag söker ifrån via sitt gmail på något vänster.

Kan denna person se att jag varit inne? Typ "gmailkontot med mailadress @Monkie har varit här".
 
Nej, det kan man inte :)
På instagram kan du bara se när någon gjort något aktivt, dvs gillat eller kommenterat, och då bara om denne har ett registrerat konto.
Du kan kika vidare utan risk för upptäckt, så länge personen har ett öppet konto :)
 
Nej, det kan man inte :)
På instagram kan du bara se när någon gjort något aktivt, dvs gillat eller kommenterat, och då bara om denne har ett registrerat konto.
Du kan kika vidare utan risk för upptäckt, så länge personen har ett öppet konto :)
Haha, tack :o //Nyfiken i en strut :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 299
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Monimaker
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 089
Senast: Halona
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 794
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp