Se bilder!

B

Bessie

Jag funderar på att köpa en Kodak CX6330( finns på www.netonnet.se ). Någon här som har denna? bra/dålig? Finns det någon sida där man kan se testbilder från olika kameror?

Tacksam för tips!
*cia* :bow:
 
Har ikke dette kameraet, men har Kodak DC215. Det jeg er misfornøyd med med tanke på Kodak er hvor utrolig vanskelig det er å få sendt kameraet til reperasjon dersom det er noe galt med det før garantien løper ut. Min erfaring med det kameraet jeg har nå, og alt tullet rundt reklamasjon gjør at jeg aldri kommer til å velge et Kodakkamera igjen.

Nå bor jeg i Norge, men tipper problemene vil være tilsvarende i Sverige. Reperasjon skjer nemlig i Nederland, og selv om en på norskkunderservice settes over til en som skal kunen snakke svensk, var det kun engelsktalende de gangene jeg kom frem (jeg forsøkte flere ganger).
 

Liknande trådar

Tjatter Har sett att det har blivit populärt igen. Funderar på att köpa en varsin till min väns barn och ge dem i present. Det finns många...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Barbabelle
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 154
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 454
Senast: Enya
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
397
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp