Se hit!! Häst varm i olika delar av bakbenen

clara123

Trådstartare
Hej. Jag har en häst som vart lite underlig i bakbenen det senaste. För ett tag sen var hon varm i vänster bakben från hasen och ner, sen gick det över efter några dagar. Sedan kanske två dagar senare kände jag att hon var varm i höger has. Dagen efter det var hon varm i höger ben mellan hasen och karleden. Sen gick de över i typ tre dagar och idag var hon varm i höger karled och höger hov. Detta är så himla konstigt verkligen för när hon var i hagen var det ingen värme osen nör hon kom in i boxen ingen värme osen när hon stått i boxen en liten stund blev hon varm på karleden. Jag har ingen aning om vad det skulle kunna vara eftersom det är olika ben och olika ställen. Vi ska kontakta vet men skulle bara vara skönt o veta om någon annan har erfarenhet av detta eller någon idé på vad det hade kunnat vara? Inte svullen och inte halt
 
Finns inte en chans att någon kan gissa på vad det där skulle kunna vara. Kan vara vad som helst eller ingenting alls.
 
Finns inte en chans att någon kan gissa på vad det där skulle kunna vara. Kan vara vad som helst eller ingenting alls.
Ett forum är väl till för att spekulera på, det står ju att veterinär ska kontaktas och då kan det vara bra att ha lite av andras erfarenheter med sig.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 295
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
766
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 906
Senast: mily
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 639
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp