Se när dressyrlegendaren Briar återförenas med sin hästskötare

Hästminne... ja, det har man ju hört om, men är det verkligen sant? Fotograf Laila Berglund beslöt sig för att utföra det ultimata "testet" och återförenade dressyrlegenden Briar med hans senaste hästskötare Emelie Ahlberg. De hade inte setts på sju år. Skulle han komma ihåg henne?
 
Inser just att jag troligen träffade Briars mamma 1990 när han blev till om hon seminerades på Bollerup. Samma år var vi också på studiebesök hos Jan Brink.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 115
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I början av mars fick jag en konsultation med en funktionsmedicinare, som tyckte att jag borde börja äta inälvsmat eller kött igen för...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 331
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 483
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp