Bukefalos 28 år!

Molvi

Trådstartare
Finns det någon möjlighet att se var man blivit skickad till på remiss utan att ringa den avdelningen?
Ringde först avdelningen kirurgen sa jag skulle bli skickad till men innan jag ens hann fråga om de hade fått remissen fick jag ett irriterat svar att sånt gjorde man inte här utan på Kvinnokliniken. Och när jag ringde dit så var det inte telefontid och blir svårt för mig att ringa den tiden :(

Remissen skickades för 2 månader sen och även om det inte är livsviktigt så mår jag bara sämre och sämre och hade gärna haft tiden idag.
 
Sv: Se remiss

I mitt landsting där man kan läsa sin journal via nätet ("Mina Vårdkontakter") så går det också att se när och till vem en remiss är skickad. Och om den är svarad på.
 
Sv: Se remiss

Tillhör Region Skåne. Har hittat att man kan beställa journalkopior från min vårdcentral. Men det var på en annan vårdcentral här i stan som jag först blev skickad till från ungdomsmottagningen som skickade remissen så det borde inte stå med där.

Håller tummarna och ringer prick 13 och hoppas att det inte är någon kö :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 129
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 367
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp