Se travlopp från Sverige på nätet utan svensk personnummer?

sorbifolia

Trådstartare
Går det?? Min kompis’ häst tävlade i Halmstad i dag, men vi får inte upprätta konto på ATG.se och titta på loppet iom att vi inte bor i Sverige så vi har inte svensk personnummer... :( Otroligt tråkigt, då hästen gjorde sitt bästa lopp på flera år..!

Det borde ju finnas något sätt för utomlandska hästägare att kunna följa sina hästar, skulle man tro? :confused:
 
Går det?? Min kompis’ häst tävlade i Halmstad i dag, men vi får inte upprätta konto på ATG.se och titta på loppet iom att vi inte bor i Sverige så vi har inte svensk personnummer... :( Otroligt tråkigt, då hästen gjorde sitt bästa lopp på flera år..!

Det borde ju finnas något sätt för utomlandska hästägare att kunna följa sina hästar, skulle man tro? :confused:
TV4 play/C more, om det funkar i utlandet? Annars ditt lokala svar på ATG (bor du i Norge är det väl rikstoto.no) kanske visar även svenska lopp?
 

Liknande trådar

W
Hästvård Hej, Jag behöver lite hjälp eller idéer om min häst! Jag försöker skriva på svenska här, men jag är inte den bästa men jag kan läsa...
Svar
4
· Visningar
1 551
Senast: Fibusen
·
Trav För att inte förstöra stallys tråd mer än jag redan gjort startar jag en egen. Jag hoppas vi kan ha en saklig diskussion där vi håller...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: solros
·
Övr. Hund Allt eftersom tiden går börjar längtan efter en ny vän ta fart. Nu är det drygt tre år sedan jag blev tvungen att lämna bort min...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: alice
·
H
Träning Vet inte vart jag ska börja... Men för att göra en lång historia kort så.... Va och kollade på en halvblods valack i juli. Och han...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp