Se TV3 gratis?

Görel

Trådstartare
Moderator
Jag tillhör de som blir av med tv3 och några kanaler till på lördag eftersom Telia inte kommit överens med Viaplay. Jag ser mest Efterlyst och några deckare på 8:an. Förut kunde man se det på Viafree men det verkar inte finnas kvar. Har de bytt namn till något annat?

Lägger till att jag laddat ner Pluto-appen men den verkar så rörigt att det var svårt att få överblick över innehållet.
 
Jag tillhör de som blir av med tv3 och några kanaler till på lördag eftersom Telia inte kommit överens med Viaplay. Jag ser mest Efterlyst och några deckare på 8:an. Förut kunde man se det på Viafree men det verkar inte finnas kvar. Har de bytt namn till något annat?

Lägger till att jag laddat ner Pluto-appen men den verkar så rörigt att det var svårt att få överblick över innehållet.

Pluto tv tror jag viafree flyttat till
 
Och jag skall framöver inte bara läsa inlägg utan även försöka förstå vad jag läser innan jag svarar. Hittar inte heller Efterlyst. :o
Nu när flera av et inte hittat det får jag försöka acceptera att jag inte längre kan se programmet som jag nog sett varenda avsnitt av 😞
 
Jag tillhör de som blir av med tv3 och några kanaler till på lördag eftersom Telia inte kommit överens med Viaplay. Jag ser mest Efterlyst och några deckare på 8:an. Förut kunde man se det på Viafree men det verkar inte finnas kvar. Har de bytt namn till något annat?

Lägger till att jag laddat ner Pluto-appen men den verkar så rörigt att det var svårt att få överblick över innehållet.
Pluto är hopplöst användarovänligt. Jag såg en hel del på Viafree innan men har gett upp det helt pga. döden att ha med Pluto att göra. :banghead::arghh::rage::banghead::nailbiting:
Tror att de har mindre innehåll än Viafree och att det är typ de sämre sakerna som är kvar. Men det kan möjligen vara att jag bara inte lyckas hitta :crazy:
Rekommenderar dig att hyra film, läsa bok, eller vad som helst annat... tom städa källarförrådet är bättre.
 
Pluto är hopplöst användarovänligt. Jag såg en hel del på Viafree innan men har gett upp det helt pga. döden att ha med Pluto att göra. :banghead::arghh::rage::banghead::nailbiting:
Tror att de har mindre innehåll än Viafree och att det är typ de sämre sakerna som är kvar. Men det kan möjligen vara att jag bara inte lyckas hitta :crazy:
Rekommenderar dig att hyra film, läsa bok, eller vad som helst annat... tom städa källarförrådet är bättre.
Skönt att jag inte är ensam om att ogilla Plutos design!

Det är dock Efterlyst som jag vill se. Saker som tas upp där har flera gånger samband med mitt jobb. Just nu känner jag igen en oidentifierad död kvinna som jag tror att jag träffat i jobbet, men jag kan inte komma på när.
 
Jag tillhör de som blir av med tv3 och några kanaler till på lördag eftersom Telia inte kommit överens med Viaplay.
Men sådant här händer väl med Telia i princip varje år? I slutänden - i allra sista minuten - brukar de alltid komma överens, så det är nog långt ifrån säkert att du blir av med några kanaler :) !
 
Men sådant här händer väl med Telia i princip varje år? I slutänden - i allra sista minuten - brukar de alltid komma överens, så det är nog långt ifrån säkert att du blir av med några kanaler :) !
Det är sant, men av någon anledning som jag inte riktigt kan svara på känns det mer definitivt den här gången. Kände att det var bra att vara beredd om det verkligen skulle bli så.
 
Svärfar sa faktiskt upp sitt Telia Abonnemang här för ett par veckor sedan pga av att han inte kommer kunna se viaplay. Han vill se F1 sändningarna. Han säger samma sak att den här gången kommer det nog inte överens.
 
Men sådant här händer väl med Telia i princip varje år? I slutänden - i allra sista minuten - brukar de alltid komma överens, så det är nog långt ifrån säkert att du blir av med några kanaler :) !
Nejdå
Inte denna gång
Har blivit av med kanaler.
De har dock ersatt med andra tillfälligt.
Plus att man har britbox tillfälligt
 
Nejdå
Inte denna gång
Har blivit av med kanaler.
De har dock ersatt med andra tillfälligt.
Plus att man har britbox tillfälligt
Jag har Britbox hela tiden, har det största paketet.

Reder de inte ut detta måste jag byta leverantör vilket är oerhört tråkigt då jag är en väldigt nöjd kund sedan flera år tillbaka.
 
Skönt att jag inte är ensam om att ogilla Plutos design!

Det är dock Efterlyst som jag vill se. Saker som tas upp där har flera gånger samband med mitt jobb. Just nu känner jag igen en oidentifierad död kvinna som jag tror att jag träffat i jobbet, men jag kan inte komma på när.
Den mörkhyade kvinnan som hade en kofta med lamadjur?
Du kan väl ringa in tipset ändå?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: cassiopeja
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 293
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
16 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp