Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nixehen

Trådstartare
SÅ! Nu ska alla ha fått sina offer och jag hoppas att ni fått något att klura på! :D

Repeterar regler:
1. Sista skickdag är 16 December
2. Paketet ska skickas med spårbart
3. Minsta summa är 75kr + frakt, ingen övre gräns.
4. Inget öppnande av paket innan JULAFTON! ;)

I den här tråden kan ni snacka fritt, men inga önskelistor är ni snälla - det är liksom inte konceptet med den här leken. :)

När paket börjar anlända, släng upp bilder på dem här! Och ni som FÅTT paket fyller i listan - dock inte ni som skickat, det blir för lätt att gissa då. ;) Kopiera den senaste listan (Obs, var noga med att få med alla namn!) och skriv sedan ert sist i högen.

Ho ho ho, nu barkar det mot dopparedagen!
/Big Santa



Vi har fått paket:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Oj, det var inte illa! :o Själv har jag en idé men jag är inte säker på hur genomförbar den är än :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Bra önskelista och förnuftiga postningar underlättade. :D

Alltså, det är ju inte färdigpackat eller så, men klart i huvudet.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Gud vad snabb du är!

Jag har lite planer på vad jag ska tillverka i tomteverkstan, men först måste jag hitta material :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Vaa!! Själv har jag värre ågren över att hitta rätt "klapp" än att klara tentan nästa helg :crazy:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag har inte minsta lilla plan än.
Det enda jag kommit på hittills är att besöka många olika deltagares profiler så mitt offer inte ska kunna tänka "aha, hon har varit inne på min profil - hon måste vara min SS". Så sneaky jag känner mig nu ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

**blind** :o
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nu har jag beställt klapp 1 till Mitt Snälla Barn :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Just ja! I och med att alla ska skicka spårbart så kommer ni behöva ange en avsändaradress - om ni inte vill avslöja er genom att skriva er egen så kan ni pm:a mig och få min adress och helt enkelt ange Big Santa som avsändare. :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Vad spännande! Klurar för fullt på jag ska ge, och har lite idéer. :)

Samtidigt som jag tycker det är självklart att julklappen jag ger är bra och genomtänkt, blir jag samtidigt rörd av tanken på att någon sitter och klurar lika mycket på just min julklapp!
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Eller så loggar du ut och snokar anonymt :p

Nixehen - hur var det, har alla skickat sina mailadresser till dig?
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Nixehen - hur var det, har alla skickat sina mailadresser till dig?

Nej jag har inte fått mailadress av alla, men om det är någon som inte fått en mailadress och som behöver en så går det bra att pm:a mig så kontaktar jag personen i fråga och förmedlar sedan adressen. :) (Dagens längsta mening? xD)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Stora Snacktråden!

Jag hade några funderingar innan och så rasade allt när jag fick pm från LL, spännande :) . Jag har lyckats rafsa ihop några nya lösa tankar och förhoppningsvis blir det bra i slutändan.
Det här med ledtårdarna tyckte jag var jättesvårt och de jag kom på var inte de bästa, förlåt tomten
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 756
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 949
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 320
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 875
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp