Secret Santa - 2016

Nixehen

Trådstartare
Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa här på Buke! Många av er har varit med i flera år men några är kanske nya, så jag kör en genomgång av reglerna i vanlig ordning!

Regler:
1. Du anmäler dig genom att skicka ett PM till Big Santa - Nixehen - innehållandes följande information:
  • Ditt Nick + Ditt namn + Adress
  • Mailadress
  • Mobiltelefonnummer (för Avi)
  • 5 st ledtrådar om dig själv som kan hjälpa din tomte i jakten på de perfekta klapparna! (Tex. Dricker te, samlar på grisar, har en förkärlek för oranget läppstift, har en tam kråka som heter Sune osv,)
  • Kan du tänka dig att skicka till utlandet?
  • Ev. Allergier/intoleranser samt annan nödvändig information
2. När din anmälan mottagits och godkänts av Big Santa så sätter jag upp ditt namn på listan - skriv alltså INTE dit ditt namn själv, det strular till mina papper. :up:
3. Sista dag för anmälan är den 27 November kl. 19.00
4. Sista skickdag är den 12 December
5. Alla klappar ska vara inslagna och ska skickas spårbart med Postnord och kollinumret ska sändas till Big Santa i PM.
6. Minsta värde på klappen/klapparna är 100kr exkl. frakt.
7. Ingen klappöppning förrän på Julafton!

8. Det finns inga regler för att man måste ha varit medlem i ett visst antal år eller gjort ett visst antal inlägg, det säger ändå ingenting om en person ärlighet. Istället förlitar jag mig på att de som är med i leken också är ärliga nog att sköta sin del - dvs skicka en klapp till sitt offer. :up:
9. Tänk på att leken inte är en tävling i dyraste klapp vinner - utan att det handlar om att försöka hitta något träffsäkert till just ditt offer, att förgylla tillvaron en smula för en främling. Det ska vara en kul grej för alla som är med. :) Förutom ledtrådarna som ni får så rekommenderar jag att SNOKA JÄRNET! :rofl:

Nu hoppas jag att jag fått med allt, i annat fall så skyller jag på tillfällig demens. :D:angel:

Så! Ho Ho Ho, and let the fun begin!
/Big Santa, Nixehen

su24.jpg
 
Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen

2. Fille
3. Houdinie
4. Athena_Arabians
5. lil-sis
6. illernettan
7. Pannkaka
8. Ceta
9. Snurrfian
10. Anna
 
Haha jag suger på ledtrådar till mig själv. Hade jag behövt komma på åt någon annan så hade det varit lättare :D
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 614
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 299
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 095
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 951
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp