Secret Santa 2018

Självklart är man potterhead, och tillhör det bästa huset ;)

ParchedSecondFulmar-size_restricted.gif
 
Det är en oroande utveckling minst sagt, jag gav brorsonen första boken i födelsedagspresent i april förra året. Han har inte ens börjat läsa den ännu! Vad är det för fel på dagens ungdom? :meh:
Eller hur! Jag gör vad jag kan på min front! Dottern är fast och nu håller jag på och fångar in sonen, han läser Harry Potter och det fördömda barnet just nu. Han har lyssnat på de andra böckerna men nu försöker vi få igång läsningen också. ;)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 286
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 612
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 950
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp