Secret Santa 2018

Haha har alla sorter hemma och hon bara nope
Köper nåt med små mjuka bitar som är goda enligt henne
Hade hon inte ätit torrfoder hade jag kollat tänderna igen
Men liksom... Dreamies är ju godaste godiset i världen?! Förutom frystorkat kött då :p En annan kan inte ens köpa Dreamies utan att ha 2 katter i matkassen på vägen in typ :laugh:
 
Och jag har inte klurat ut nå till mitt offer än..
Hoppas jag får en snilleblixt inom kort, vill ju inte ge min resevplan som känns lite trist men funkar.
 
Jag har kanske en idé om present till mitt offer, men oroar mig för att den kanske är tråkig :nailbiting:

Har sett tidigare trådar och tycker folk brukar vara så duktiga på att hitta på presenter :up:
 
Jag har kanske en idé om present till mitt offer, men oroar mig för att den kanske är tråkig :nailbiting:

Har sett tidigare trådar och tycker folk brukar vara så duktiga på att hitta på presenter :up:
Äh, man kan ju inte förvänta sig att få något så himla speciellt från en som bara läst fem ledtrådar om sitt offer.
Det som känns tråkigt för dig kanske är jätteuppskattat av den andra.

Jag har lite problem.. Har en idé men vet inte ens var jag ska hitta just det jag tänker på. Det borde ju finnas någonstans, men var..

Annars har jag en reservplan men det är så självklart från ledtrådarna att det känns trist..
 
Äsch, jag missade också, hade tänkt hitta på lite roligare ledtrådar än sist och så hann jag inte... :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 700
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 444
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 207
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp